Prison life ?...


Say no to hOstel life !

hurrmm...da nk stgh taun da aku trperngkp dlm nie..huhu...gler bored weyh !....nyesal nyesal nyesal ! haha..tp kre oke la gak..bnyk bnde aku bljr ble dok dlm nie...dpt gak aku brdikari kan...hehe..kre ader la pnglaman dok asrama...huhu...

da lbey krang 6 bln la aku duk dlm nie...bnyk bnde aku dpt...yg plg bez ! aku dgn geng2 aku : faiez n atok...da nek kan da PKBM mktb nie...da gempak bai skrang...lau x mati cmtu je la pkbm mktb nie...dgr cter dlu skola ni pkbm aktf la...tp sjak tkr EJAM...teros mati cmtu jew....taun nie ! pkbm gempak !...walaupon ahlinyer xramai mne...tp aku akn pstikn taon dpn pkbm tros mningkat mju n x mati cmtu je.....huhu...


time bln 6 ari 2 aku da jdik wkil mktb...msuk debate semalaysia..haha...snang2 siot dpt msuk kbangsaan duk kat mrsm nie...walaupon aku sbagai simpanan jek...tp dulik pe aku..dpt gak g jln2..n yg plg pntg ! dpt sijil !...haha !...




nsht aku la kan....
lau korng nk msuk skola asrama...
bek lpekn je niat korang 2...
seksa beb !......
mcm msuk dlm pnjare !..huhu....




No comments:

Post a Comment