penaaaatttt =)


petang tdyh ! skt mate akuw ! haha ! 6jam straight dpn comp ! ta bgun mlaenkn slt ! na bwat pix nye psl..tp hsilnyerrr...ta bpew lawaaa laa...huhu...myb aku lowm smpai lgy thap tuk create pix sndry..^_^
tape2 ! janji aku cube ! haha..


nie2 !.. miraa sbok suh wat tagged nie ! haha..

1. Orang luar sana tak kenal kamuh. Perjelaskan siapa kamuh?
spe ?..erk...akulah aku ! gile2, mls, nkl, ! haha ! sume aku =)
&& aku rmai haterz ! haha dulik ape !

2. Sikap kamuh yang 'mantap'?
mantap ?? haha ! akuayuz !

3. Sikap kamuh yang sangat jelek?
ermm..ta pham lahh..XD

4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?
handphone handphone ! ta pena tggl ouh !

5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh? Senaraikan brands nye. Jenama HP yang sedang kamuh gunakan sekarang?
erm..bpew ek..5 lorr... 1st nokia mura..tatau brand apew..then nokia 3220..hp 2 ilang..so bli hp bese jewp..nokia 2610..lps pmr bli sony lak..w580i..ilang agy kat asrama ! haha ! terbaru ! sony k660i !
p/s : arap2 ta ilang..hehe

6. Siapa bestfriend kamuh?
bestfren ? naema ! niena ! amir breeze ! haha.. ta lpe gak ! barrbb.. !huhu
tah..spe2 agy...sory ta sbutt..hehe

7. Siapa yang kamuh sayang selain family kamuh? Kenapa kamuh sayang dia?
RmaI ouh ! Allah ! zeda ! kwn2 ! ^_^

8. Lagik 10 tahun kamuh jadi apa?
26 ? tatau ! haha ! na jdy freelance photographer kot ?..buisnessman kowt ? tahtah XD

9. Kata-kata hikmah yang pernah kamuh dengar & paling kamuh suka?
"biar hidup dlam kmiskinan..jgn hdup dlm pnipuan.."
haha ! mndalam tuh !

10. Dalam blog kamuh, sudah ada berapa followers?
24 ! ^_^ cket jeww...

11. Senaraikan followers yang paling kamuh suka? (Tak kira kuantiti). Kenapa?

Niena !
Blog dye besh ! bstfwen aku ! haha ! dye tumbok saket ! =P
http://nienarox.blogspot.com/

Mena !
dye junior akuw ! dyew ni antre org yg prtme aku knl laaa...i mean junior kat ms tuh,...
yg 1st aku knl spew ek..tah la...ta ingt..hehe..dye sporting ! slalu gtau aku lagu2 besh !
http://superdupercadburylovers.blogspot.com/

Ayuz !
haha ! dye nie nme pnggln sme nan aku ! aku nan dyew ngaku kembar ! hehe..=P
dye mrsm pontian =) dye cucu nenek ! haha
http://warneituchantikk.blogspot.com/

Along Arman !
tah ...2 kowt nme akk nie..haha...aku ta knl dyew ! juz blog dyew bnyk tutorial sumew ! tgk r sndry !
http://hanatrg.blogspot.com/

12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:
Liena,Ayuz,Niena,Neesa,Jieha !


No comments:

Post a Comment