the FebS !


Epy Epy bday GuYz !

huhu...s0ry late wish bday2 korang !
mls la na updte sjak kblkngn ni..haha..

3rd Feb !
Zahidah !
Sygku !
ilysfdm ! huhu..
hope kter akan kekal ! ^_^


9th February
Zainiza
dlu mmg salu kene kcau nan aku..
time skola rndh r..huhu..
nek skola mnengah..lost cntct twos...XD
tp aku ttap dpt jmpe dye staun skali..

time rye dye wjib dtg ! haha
mmg time 2 je la aku dpt jmpe dye ..
mish u !
hepy 17th bday !


15th feB !
Jaleta bTe sUleiman !

mama kuwh !
ayuz syg mama !
hee ^_^
sory salu sktkn ati mama !
mama da best !


18th feb !
Ezhuan Izzaty !
spupu or due pupu ku !
haha !
tah r...tp mmg aku rpt r nan dye..
but sjak msuk asrama ni da jrang da jmpe dye..
dye pon da len da...
anyway..kau sporting dude !
haha !


26th Feb
farah TembaM ! haha
jgn maraaa...heee...
kau ttap besties aku dri dlu smpai skrang ! ^_^

ni je kot yg ade dlm Feb ni..huhu..
pasni Mac lak ! hehe

No comments:

Post a Comment