Ku ingin engkau menjadi milikku Aku akan mencintaimu Menjagamu selama hidupku Dan aku kan berjanji Hanya kaulah yang kusayangi Ku akan setia disini Menemani.....




awk..sy sedar kesilapan yg sy da wat kat awk..
sy sedar sy da hancurkn hati awk..
sy sedar sy da hncurkn hbngn kte nie..

awk..sy mnyesal tlis surt 2 kat awk..
sy mnyesal hntr srt 2 kat awk
sy mnysal sbb sktkan hati awk..

sy na awk tau..sy taley idup tnpe awk..
tiap hari hidup sy dpenuhi dgn diri awk..
xlngkap hdup sy tnpe awk..
sy ta dpt na lpekan awk..


awk la pengubat rindu hati sy..awk beri snyuman dlm hdup sy...awk pnuhkn hdup sy nie dgn skap awk...sy rindukn awk...btol2 rindukn awk..sy taley jlani hdup sy cmnie..tnpe awk..hdup sy ta cria tnpe awk...sy ta dpt na snyum dgn ikhls tnpe awk..

awk sygkn sy lg ?..sy tatau jwpn 2...tp dlm hati sy...sy brhrp sgt msh ade ksh syg awk trhdp sy...sy hrp sgt awk trime sy blk...sy silap ble pkir yg sy ta prlukn awk lgi dlm idup sy...sy SILAP..

awk..tlgla...sy prlukn awk..sy snggup lkukn ape je asalkn awk kmbali pd sy..sy sykn awk sgt...sy jnji..sy akn brubh...ape sje..asal awk trime sy...hati sy da trlalu cintakn awk...ta dpt na lpekan awk...


sy harap sgt awk kembali kpd sy....


aku tak bisa hidup tanpamu

telah habis kata terangkai
untuk membuatmu kembali mengingat
semua apapun janjimu

aku mohon dengan sangat kepadamu
waktu bersama denganmu
tak sebanding dengan
hancur hatiku begitu
membekas di hidupku

aku mohon dengan sangat
kepadamu...

Kembalilah...wahai sayangku
hanya itu yang membuat aku tenang
Kembalilah...kembali padaku
aku takkan pernah bisa hidup
tanpamu...

No comments:

Post a Comment