Menyayangi seseorang itu, xsemestinye dye harus menjadi milik kita
kadangkala..cukuplah sekadar melihat dye bahagia bersama orang yang dye sayang..



mungkin 2 yg patut aku buat skrang..aku sygkn dye...but dye taley accept aku blk..
sume sbb kslpn aku nie..ermm..aku taley na pakse dye..
myb yg trbek aku ptot buat skrang nie...biarkn dye..
aku tana rimaskn idup dye lgi dgn laki yg dye ta dpt na trime nie..
dye hepy dgn hdup dye skrang...
so aku pon kne trime hakikat n hepy gak tuk org skeliling aku..
hdup msty dtruskn !
yea !
hee


ta saba na hangout nan kwn2 ! tbe2 lak an..hehe...
rabu ni da plan na hangout nan mmbe hs ! yea !
buat kecoh lagy ! hehe..
kamis g uma ckgu ! arap2 jdik..
da lme ta jmpe bdk2 6merah ! heee


can't wait 2 meet u guyz !

akuayuz
11.21pm

No comments:

Post a Comment