tak disangke.,,


emm..guess what ??
arini aku bgun pg !
haha..
kul 5 aku trsedar...
tatau npew
mlm td blk keje penaad laa..
huhu..
twos tdo..
aku bgun pg..
smpat la slt tahajud n hajat..
da lme ta wat..
aku nekad..
aku xkn tgglkn ape yg aku wat kat mktb ble ade kat uma..
kne la brterusan an ??
bwu la hjat kter ley trcapai...

ermm..
then tgk tb sume,...
kul 8 lbey td un9..
ta sngke..
hee..
haziq da wat post tuk aku lahh !
sweet !
tgkla blog dye kat 
blog dye seyes semard !


ermm..
tjuan aku wat post ni...
sbb na gtau..
td pas da un9...
dlm 9 lbey trtdo...
haha..
trtdo dpn lappy nie..
then skrang bwu trsedar..
n na tau ta ??
aku td trmimpi skjap...
aku mmpi kan abah..


cmni..
time dlm mmpi 2..
aku tgh un9..
then tetiber trnmpk gmbar abah..
dkt luar negare laa...
then aku tringt..
abah dlu kan keje kapal..
so mmg salu g luar negare sume..
aku tkn la nme org yg ade pic abah 2..
then tgk2 gmbar2 dye sume..
aku twos add owg uh..
then aku tny la dye cmne de gmba abah.
last2 dpt tau dye kwn lame abah yg da lme trpsh..
ermm..
dye cter la dye dlu kwnn bek abah..
dye cter bnyk sal abah..
dlm ta sedar..
aku trbgun..
n air mate mnitis kat pipi aku................



No comments:

Post a Comment