Aku Telah Di Tag : 25 Random Facts

25 Ridiculous Stuffs That I'm Telling You Guys

 
1.HAHA ! bnde ni Haziq suh wat xD


2.Masa kecik dulu aku amatlah DEGIL n KERAS KEPALA ! SERIOUSLY! Lebih dari skrang ni..
ta cye tanye mak aku xD


3. da besa ni kreng sket laaa..heee(yeke ??)


4.Aku AMAT suke kacau org ! Penyakit ke nieh ? xD
 
5.Kadang2 ske mnyendiri..tade org yg akn fully understand aku..aku lg ske smpan dlm ati..


6.Walaupun aku anak sulung tapi manje n pmalas..aku AMAT rapat nan mama ! hee


7.Senang rapat nan pmpuan daripada laki =)


8.Menggemari basketball sejak kat maktab ! hee...lagi best dari bola !
Ta ske men bola !
hee


9.Bolehh berbahasa Melayu,Inggeris dan dalam usaha menguasai Mandarin..haha

10.Suka warna Hitam & Puteh
 
11.Ske bce noVel ! heee


12.Tapi Komiik n mjalah tetap plihan utama ! pnuh dlm bilik aku =) Diulangi lagi..PENUH


13.Aku boleh dikatakan jiwang karat,romantik atau ape2 yang sewaktu dengannya..haha..yeke ??



14.Sudah dimiliki oleh cik Munirah Mazzuki


15.Tak boley idup tanpa lagu ! hee


16.Smoking??  NEVER EVER !


17.Bila aku dah sayang seseorang,maksudnya aku sayang...lantaklah apa orang nak kata = )


18.Berdiam lebih baikk..


19.Diri ini memasang impian mendirikan rumahtangga pada umur 27


20.Aku nak jadi Businessman ! haha..AMIIINNNN~.


21.Aku ingin melihat dunia ni aman..semua org hepy je..aku ske tgk org len gembira=)


22.Aku rindukn sume kwn2 aku...rindu zmn kat asrama..hee

23.Ramai org mngate aku..so what ? ade aku kesa ?jnji aku epy..


24.If i was given a 2nd chance..i wish i could correct all my mistakes..i miss my DAD...

25.Blog yang seterusnya akan di tag ialah :
  http://cahaya-nuraneesa.blogspot.com/

 "Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose a few more people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."



No comments:

Post a Comment