8.3.2011 =)

smlm..
stu ari kuar !
hee
mle2 ingt na kuar smpai tgh ari je ker..
nyma r !
haha
ajk kuar pg2 :P
pg uh...aku,nyma n luqman g men bwling dlu..
rm2 stu game..
hee..
besh glew men..
men 2 game jew..
then pstu masing2 da lapa...
aku ajk la g piza..
tetiber lak mood aku bek na blnje..
hehe
nyma ckp kwn dye kjp lg na dtg..
so ktorang order la tuk 4 owg..
mkanan pon smpaii..
tggu pny tggu..
kwn nyma uh ta dtg gak..
last2 ktorang mkn je laa..
hehe
dr kul 12 kot..
smpai 2.30 ktorang kat pizahut uh..
hehe
last2 ktorang blah gakk..
aku nan luqman g slt..
then pstu bwu kwn nyma dtg
mle2 aku nan luqman nan nyma jew...
then ajk mken ramai..
huhu
yg dtg smlm aku,nyma,lukman,fazrin,faiz,bob
huhu
amek kau..
rmaii
haa..
kwn nyma uh nme dye diana..
dye sorang je la yg bwu dikenali..
hehe
xD
ble da rmai2 uh..
g la men bwling..
mle r wat prlawanan
hehe
bkt soga lwn bkn bkt soga...
aku,nyma n diana dtg lmbt sket..
so diorang da men dlu..
mle2 bkt soga klh..
ble dtg aku..
yea !
haha
highest scorer !
xD
besh2 !=)
last2 bkt soge menumpaskn bkn bkt soge..
hehe


abes uh dlm kul 5..
then ktorang g la jln2..
karok sume..
aku tgk jek..
haha
kul 6.30 blk..
besh !

penaatttt

No comments:

Post a Comment