HiKayAt mEroNg mAhaWanGsa

haaa..
besh gle tgk cte uh!
huhu..

cmni cter nyer..
mle2 td aku bwu je na tdo tghari..
hehe..
normal r..
ble bgun awal..
then ble da na kul 12 uh mmg aku da start ngantok blek..
hehe
tbe2 syafiq call lakk..
ajak tgk merong..
aku pon lyn je r..
dye byr..
haha

aku rsau gak tkot ta besh..
haha..
last2..
haa..
best !
walau pon time da na abes uh aku na trtdo..
haha
ngantok gle kott..

tp cter uh mmg seyes besh!
tHUMBS Up!
bnyk kate2 dlm cter uh yg mnarek !
hee
antrenyer..

"sampai masa tibanya waktu,redup hati kaum berdua..bila dua jasad bersatu,hidup mati jadi bersama..."
(ayat ni bnyk kli gak la dye ulang spanjng cter nie..mle2 mmg cam tade mksd..tp ble da dkt last2 uh..dlm uh mknyernyer..) =)


"bila empangan sudah dibuka,manakan bisa tahan airnya"
(yg ni lucah sket...pahamkan la sndrik !haha !)






haha
bnyk agy laa..
ta ingt...
t na tgk world invasion n mars needs moms nan sdare aku lak !
haha

No comments:

Post a Comment