kenangan silam...

post ni..untuk awak..ye...untuk awak...makcik :)
saya tau saya da lakukan kesilapan yang amat besar..
walaupun saya tau xde org lagi yang bace blog ni...
tapi saya still nak post...
sebab saya nak ada kenangan ni dgn awk...
awk...
saya betul2 rasa kesalahan yang saya buat kat awak...
saya tau awak amat menyayangi saya..
tapi, saya dah merosakkn kepercayaan awak..
saya yg pergi cari orang lain..
saya terlalu ikutkan hati saya...
awak..saya rindukan awk ..
walaupun kita dah takda apa2...
tapi saya tetap ingat kat awak selalu...
macam yang pernah awak cakap...
jaga lah atikah sebaik mungkin...
jangan sakitkan hati dia...
awak..saya akan ikut cakap awak tu...
awak nak tau x...
setiap kali saya tengok bulan..
memang awak yang akan muncul dalam fikiran saya..
sebab..
kenangan bersama awak terlalu manis..
saya mintak maaf sangat2..
saya tau..
awak sayangkan saya sgt..
sbb tu awak sanggup lepaskn sy untuk tengok saya bahagia dgn org lain kan ?
makcikk..terima kasih :)
awak kenangan terindah saya ^_^
saya nak awak jaga diri baik2...
jodoh akan datang kepada awak satu hari nanti :)
semoga awak berjaya dalam hidup awak ...
saya sentiasa doakan awak ...:)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment