......

kadangkala,kita tertanya-tanya..kenapa ALLAH beri kita perasaan kasih,sayang, dan juga cinta

semua itu adalah perasaan yang amat berbeza..

MENGASIHI seseorang itu apabila kita mengambil berat..rasa simpati..empati...ingin menyayangi orang itu...tapi bila kita MENYAYANGI org...kita sudah mula ada perasaan yg kuat terhadap si dia...ingin melihat si dia bahagia..menjaga hati dan sentiasa ingin meluangkan masa dengan si dia..SAYANG..memang senang diungkapkan kerana ianya tidaklah seberat sang CINTA..CINTA hanya boleh didapati dengan kesabaran,perasaan SAYANG + KASIH yang mendalam,dan juga kepercayaan...CINTA amat berat maknanya...jika kita mencintai seseorang itu...kita akan sanggup lakukan apa saja untuk membahagiakan si dia walaupun ianya menyakiti hati kita...perasaan Cinta wujud tanpa sebab.tanpa bukti..ianya datang dari hati yang ikhlas..sanggup menerima segalanya dari pasangannya...

"a crush will turn to love when you still have feelings for her after 6 months"




Di dalam hati selalu tersimpan
Rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
Kau diam tanpa kata
Saatku ungkap semua rasa
Di saat ku ingin dekat denganmu
Kau semakin jauh meninggalkanku
Dan kau diam tanpa kata
Saatku ucap semua rasa
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Tuk cinta yang pernah kita miliki
Tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Tuk bisa menjagai hati ini
Tuk selama-lamanya
Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatiku
Untuk cinta yang pernah engkau miliki
Untuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki
Tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Untuk bisa menjagai hati ini
Tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki ‘tuk selama-lamanya





lagu ni meluahkan segala isi hatiku...aku harap dapat bersamamu lagi satu hari nanti...





aku rasa aku sayang dia lagi..aku xdapat nak lupakan dia...
aku dah tersilap langkah .. itu yang aku tau...aku xdapat bezakan yang mana batu dan yang mana intan...aku telah baling intan jauh2 kerana terjumpa batu yang kilatnya hanya sementara...
kenapa aku baru sedar semua ni ? dah terlambat dahh..mungkin kau da amat bencikan aku...

macam mana aku nak cakap kat dia yang aku dah tersilap ? ...tolonglah ya Allah..bagilah petunjuk pada hambamu ni...

aku baru sedar aku amat menCintai dia....hanya dia yang selalu aku fikirkan...hanya dia yang dapat kembalikan senyuman aku...hanya dia yang dapat menyejukkan hatiku yang sentiasa panas...


-amin-









No comments:

Post a Comment